Har du problemer med nettsiden vår?

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 3. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har gjort en liten endring på hjemmesiden som har gitt et problem for noen

Dessverre så har vi registrert at enkelte ikke får vist hjemmesiden vår etter dette. Dette skyldes at din nettleser lagrer enkelte filer i et buffer. For at siden skal fungere optimalt for deg igjen, må du tømme dette bufferet. På en vanlig datamaskin kan du holde inne CTRL + F5 for å tømme bufferet. Besøker du vår hjemmeside på en mobil enhet eller en iPad, må du inn på instillingene for nettleseren du bruker for å tømme bufferet.

Klubbsekretær Glenn stiller til tjeneste om tilgjengelig for hjelp hvis enkelte sliter med å få dette til på sin mobil eller nettbrett.