Guttetirsdag - Vi starter 12 mai

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 5. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det blir en annerledes guttetirsdag inntil videre - Så her kommer litt informasjom om hvordan det vil foregå de neste tirsdagene.

Informasjon:

Vi kan endelig informere om at vi kan starte tirsdags golfen med de restriksjoner som gjelder fra forbundet.
Damene har fått eget informasjonskriv fra dameutvalget.
I første omgang vil vi avholde lukkede klubbturneringer.
Dette betyr at kun medlemmer i klubben, har muligheten til å melde seg på GT inntil videre.  Vi vurderer det fortløpende med muligheter for å åpne opp for «gjester» basert på de erfaringer vi får.

Turneringene må også arrangeres med løpende starttider, dvs at alle deltagere starter fra hull 1/10 og får egen starttid.

Det blir ingen servering av kaffe / vafler etter endt spill inntil videre.

Påmelding

Betaling må skje via påmelding i Golfbox og startkontingent betales ved påmelding.  (har du problemer så kontakt klubben)
Påmeldingsfrist er satt til klokken 16:00 dagen før turneringen starter.
Vi har lagt til en mulighet ved påmelding som gjør at du kan velge om du ønsker tidlig / sen starttid.
Tidlig starttid gjelder mellom 16:00 – 17:00
Sen starttid gjelder mellom 17:10 – 18:30

(Påmelding til årets første guttetirsdag kan gjøres ved å trykke HER)

Før runden starter

Ditt eget scorekort ligger klart i proshoppen (du skal kun hente ditt eget)
Vær tilstede på utslags tee 5 minutter før start.
Bli enige med gruppen du spiller i om hvem som blir din muntlige markør.
Hold minimum 1 meter avstand fra de andre i gruppen og følg smittevernsreglene.

Når runden er ferdig

Når du har spilt ferdig runden, så må alle deltagere få en muntlig bekreftelse fra markør om at scorekort er godkjent, så tas det bilde av scorekort og det sendes på sms til turneringsleder (Jørn Hannevik / 91883895 eller Glenn Ugland / 415 80 559)
Har du ikke mulighet til dette så må du kontakte turneringsleder for å finne en løsning. SKRIV TYDELIG med godt bilde.

Resultatlisten vil bli publisert i Golfbox og på hjemmesiden / facebook, og premier vil ligge klare til henting i klubbhuset neste dag.

Vi ser frem til å starte opp med turneringssesongen igjen.