Golfheftet Trophy, årets største PAR turnering på BjaavannGK

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 24. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

For 9. året arrangeres Golfhäftet Trophy som er Nordens største og mest likte golfturnering - hele 136 konkurranser i Sverige, Norge, Danmark og Spania. Golfhäftet Trophy er en lagkonkurranse og vinnerlaget i høstens turnering går videre til finalen på Bro Hof Slott som spilles i juli 2020.

Påmelding via her

• Tid: 7.juli, shotgun kl. 09:30, registrering fra kl. 08:00, briefing kl. 09:00.
  • Parturnering – Greensome slagkonkurranse – åpen for ALLE golfere fra alle klubber uansett om du har Golfhäftet eller ei.
  • Greensome: Begge spillere slår ut fra utslagsstedet og velger deretter hvilken ball de vil spille videre. Den som ikke slo den valgte ballen, slår det andre slaget. Deretter slår spillerne annet hvert slag på ballen. Minimum 6 tellende utslag per spiller.
  • Spillere født i 2001 eller senere må spille på lag sammen en ”foreldre/verge”. Når disse melder seg på vil de komme opp som "ikke kvalifiserte", men det fikser vi så de blir meldt på.
  • EGA-turneringshandicap kreves og høyeste hcp som «godskrives» er 36. Lagets sammenlagte spillehandikap regnes som følger: Spilleren med lavest hcp reduseres til 60% og spilleren med høyest hcp reduseres til 40%, dette til sammen blir det hcp laget spiller på.
  • Alle er vinnere og får et flott ”start-kit”.
  • Stort premiebord og vinnerlaget får delta i finalen på Bro Hof i Stockholm: Spill på The Stadium Course på Bro Hof Slott GC, det inngår spill og lunsj på Bro Hof, en natt på ett sentralt hotell i Stockholm og transfer mellom hotellet og Bro Hof (reise til og fra Stockholm betaler dere selv).
  • Ved mer en 60 deltakende lag reiser de to beste lagene til Stockholm i juli 2019.
  • Frivillig Closest to pin konkurranse med startkontingent 100 kroner. Alle som deltar får startpakke (verdi 200 kr) og sjansen til å vinne Footjoy golfsko (verdi 2200 kr). (egen påmelding)
  • Deltakeravgift: Innehaver av Golfhäftet: 150 kr Andre: 200 kr. I tillegg kommer subsidiert greenfee for de som ikke har spillerett: 350 kr. (normal greenfee er 650 kr)
  • Vi tilbyr også Bjaavann Luksus Nistepakke som kan tas med på runden (kr. 70, egen påmelding).
  • Etter turneringen tilbys en herlig buffet med gryterett, ris og grønnsaker (kr. 129, egen påmelding)
  • Du får opp 0 kr i deltakeravgifter når du melder deg på. MEN, ved å svare ja/nei på alle spørsmålene blir avgiften (+ event tilleggskjøp) summert opp og du må betale on-line.
  • I nødstilfeller kan det betales ved registrering fra kl 08:00 - møt opp i god tid.
  • Med mindre turneringen blir avlyst, refunderes ikke betalte avgifter.
  • Det lønner seg virkelig å skaffe seg Golfhäftet. Det blir solgt på turneringen, eller du kan skaffe deg det i forkant i golfshop på Bjaavann eller fra Sally E. Hoff (93090346/sally.e.hoff@gmail.com).  Husk at du støtter klubben når du kjøper heftet.
Har du ingen makker, så meld deg på så skal vi sørge får at du får en partner og spille med :)