Golfbilutleie er åpnet

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 25. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da har vi åpnet opp for booking av golfbiler til alle medlemmer og gjester.

For booking av golfbiler, så skal dette gjøres via appen EAGL.

Du kan laste ned appen ved å søke opp EAGL i appstore eller google play, eller laste den ned her: www.eagl.app/golfer

Det er enkelt å ta i bruk tjenesten, og for å komme i gang kan dere følge disse enkle stegene:

1. Last ned appen

2. Registrer deg

3. Legg inn ønsket betalingsmåte.

4. Velg klubb fra kartet i appen og forhåndsbook en bil, eller finn din nærmeste golfbil, scan QR koden på bilen og kjør i vei.

Betaling gjøres i appen når du er ferdig.

Pass på å book bil med tidspunkt før din starttid, så du rekker å hente ut bil å komme deg til tee 1 til din angitte starttid. Bilen åpnes opp via appen på det tidspunktet du har bestilt bilen (ikke før).

Det er viktig at man setter bilen til lading når du er ferdig med runden. Slik sikrer vi at alle alltid har fulladet golfbil tilgjengelig for leie når de måtte ønske.