Golf Grønn Glede

Av: Martin Stallemo  |  Publisert: 12. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vil du være med som frivillig?

Golf Grønn Glede 2023

Vi går inn i det andre tiår med GGG på Bjaavann. Opplegget blir som tidligere år – golf på bane og øvingsområder med avrunding på terrassen hver mandag kl 1130 til 1330 utenom juli. I år kommer vi også til å starte opp forsiktig med paragolf samtidig, og vi regner med flere deltakere til GGG. Slik det tegner med åpning av banen, regner vi med å starte mandag 8. mai. Så fortsetter vi i hvert fall ut september.

Kan du tenke deg å bli med som frivillig? Du kan være med så ofte du ønsker: fra hver uke til en gang i måneden. Du trenger ikke være super golfspiller. Den viktigste egenskapene som golfhjelper er godt humør og respekt for andre mennesker.

Mandag 24. april kl 9 - 13 skal vi ha en samling for frivillige med litt golfinstruksjon, erfaringsdeling og runde av med lunsj sammen. Vi får besøk av Johan Tanum, pro i Nøtterøy golfklubb og sentral leder i prosjektet Hekta på golf, som har jobbet lenge med GGG. Dette vil være nyttig både for de som har vært med på GGG ei stund, og dere som vurderer å bli med som frivillig.

For mer informasjon eller påmelding til samlingen 24. april du kontakte per.anders.havnes@bjaavanngk.no (488 65 884).

Dersom du alt vet at du ønsker å være frivillig golfhjelper, send melding til samme e-postadresse med ditt navn, e-post, telefonnummer og informasjon om hvor ofte du ønsker å ha vakt samt eventuelle datoer det ikke passer i mai og juni. Så kommer det etter hvert vaktliste for de to første månedene.

Per-Anders Havnes

Leder GGG-utvalget