For en golfhelg - stor aktivitet i på banen !

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 7. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I et fantastisk vårvær på en fantastisk bane, datoen tatt i betraktning, har svært mange storkost seg på Bjaavann i helga.

Til tider har det vært trangt på parkeringsplassen og få plasser å oppdrive også i GolfBox.

Vi minner om et par ting:
  • Alle som skal på banen må booke i GolfBox
  • Før du går på banen skal du bekrefte i GolfBox. Bruk automaten i klubbhuset, så kan du skrive ut scorekort samtidig
  • Vær ute i god tid (minimum 10 minutter) før utslagstiden din
  • Husk at alle rivene i bunkerne skal legges helt ute i sanden, det gjelder også håndtaket (dette gjør det mulig å klippe uten å måtte gå av maskinen og fjerne alle rivene)
  • Har du med deg hunden, husk at det er båndtvang på banen
  • Reparer alltid minst 3 nedslagsmerker på greenene
  • Vi praktiserer "ready-golf" - det betyr at den som er klar først slår først. Både på utslag og på banen. Ny regel tillater at flagget står i når en putter. Alt dette gir bedre flyt i spillet og mindre venting for alle.

HAPPY GOLFING laugh