Fantastisk eksponeringsmulighet på drivingrangen !

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 22. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Drivingrangen er åpen og yrer av liv. Nå tilbyr klubben eksponering på nye skillevegger mellom matteutslagene. Frem ditt budskap her og vi garanterer at det blir lagt merke til!

Vi håper både nye og gamle samarbeidspartnere/sponsorer vil benytte seg av dette. Her kan en kjøpe én bås (med to skillevegger), eller en kan reklamere på flere. Følgelig vil dette være et tilbud for alle næringsdrivende, fra den minste en-manns bedrift til internasjonale konsern, til en meget overkommelig pris.

Vi oppfordrer alle medlemmer til å reklamerer for denne muligheten slik at vi får fylt opp alle båsene så snart som mulig.

Kontakt klubbsekretær Glenn R. Ugland ( 415 80 559) for mer informasjon om samarbeidsmuligheter og pristilbud.