Er du klar for å imponere på golfbanen i 2023?

Av: Roger Markussen  |  Publisert: 15. desember 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Bjaavann golfklubb er stolt over å kunne meddele at vi har ansatt Nicolai Langeland som vår nye Head Pro. Nicolai er en dyktig og erfaren golftrener med over 17 års erfaring. Han har jobbet med golfspillere på alle nivåer, fra nybegynnere til noen av de beste utøverne i Norge.

Fra og med nyttår vil våre trenere være klar for booking av leksjoner. Du bør slå til på dette dersom du ønsker å:
  • forstå din golfsving bedre
  • finne ut hvilken teknikk som passer dine fysiske forutsetninger best
  • slå lengre driver
  • kvitte deg med slicen eller hooken for godt
Prisliste for leksjoner
  • 50 min kr 750,-
  • 5 leksjoner a 50 min kr 3000,-
  • 90 min screening kr 1200,-

Bestilling av leksjoner skjer gjennom ProPlanner i GolfBox. Her finner du også oversikten over ledige timer.