Er du god på sosiale medier?

Av: Espen Olsen  |  Publisert: 7. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Media- og kommunikasjonsavdelingen trenger flere medlemmer. Har du et øye for sosiale medier, liker du å ta gode bilder, ja da er det deg vi ser etter.

Vi jobber stadig med å forbedre oss på sosiale medier (SoMe). Vi trenger derfor påfyll i media- og kommunikasjonsutvalget. Våre primære plattformer pr i dag er Facebook, Instragram og Snapchat, dette selvsagt som et supplement til hjemmesiden og nyhetsbrev.

Vi vil gjerne få inn en person av yngre garde som kan hjelpe oss med å nå ut til enda flere vha sosiale medier. Full opplæring og innføring vil bli gitt til den/de rette kandinaten(e).

Ta kontakt med Espen Olsen på espen.olsen@bjaavanngk.no, eller på mobil 40204080 for å melde din interesse.