Omspill mellom Norge og Danmark i junior-landskampen

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 29. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Etter 18 spilte hull viste scorekortet helt likt mellom våre juniorer og laget til våre venner i Hjørring Golfklub - det måtte omspill til for å avgjøre landskampen!

Etter en meget hektisk lørdag på banen i Hjørring var det endelig klart for omspill på et par 3 hull med mye vann, litt likt vårt flotte "lille-Danmark" hull 13 på Bjaavann.  Hjemmelaget trakk det lengste strået denne gangen så her er det bare å legge seg i trening til revansje matchen.

Vi er veldig godt fornøyd med innsatsen juniorene våre viste i landskampen og håper enda flere blir med neste gang.

Dette er først og fremst en veldig gøy og sosial happening blant våre juniorer.