Booking av Top Nordic Golf baner

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 26. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alt av booking MÅ gjøres via www.topnordicgolf.com

Har du hovedmedlemskap med spillerett i Bjaavann kan du spille gratis på hele 20 andre fantastiske nordiske golfbaner i 16 nordiske golfklubber – inkludert Estlands flotteste golfanlegg.

Regler for spill på baner i TOP NORDIC GOLF for Bjaavann medlemmer:
  • Det bare hovedmedlemmer med spillerett som kan bruke tilbudet.
  • Reservasjon av spilletider kan kun skje via: topnordicgolf.com
  • Minimum 3 dager før ønsket spilledag.
  • Reservasjon kan gjøres maksimum 8 uker (56 dager) frem i tid.
  • Hvert medlem kan maks spille 4 runder på hver TNG klubb i løpet av året.
  • En spiller kan bare inneha én reservasjon på samme bane om gangen. Ny reservasjon kan først gjøres etter at runden er gjennomført.
  • Det må være minst 7 dager mellom hver runde på samme klubb.
  • Hver TNG klubb stiller én starttid (dvs. 4 plasser) til rådighet hver dag (gjelder selvfølgelig ikke hvis banen er lukket på grunn av turneringer, etc).

Oversikt over alle banene finner du her på hjemmesiden eller på topnordicgolf.com