Bjaavann Open 1 Mai.

Av: Lasse Kleven  |  Publisert: 1. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Først og fremst ønsker jeg å takke for ett fantastisk oppmøte, 76 deltagere! Denne turneringen ble skapt på torsdag 25 april. I løpet av 6 dager fant dere veien i golfbox å meldte dere på.

Dette gleder meg og klubben. La oss i framtiden arrangere Bjaavann Open hver 1 mai i framtiden. Vi gikk ut i solen og 20 grader, vi avsluttet i over 20 grader og ble møtt med varm grill og pølsefest. Det gleder klubben og meg at dere møter opp i stort antall på turneringer. Dette skaper klubb følelse og hever den sosiale faktor. Jeg var ”litt” opptatt i dag og glemte å ta bilder men fikk lest opp vinnere og delt ut premier.
Bjaavann Open Top 3.

Damer:
1. Kristin Asbjørnsen
2. Jenn Ann Liebemann
3. Margot Pedersen

Herrer:
1. Morten Rode
2. Oddleif Olsen
3. Trond Østervold

Tusen takk for deltagelsen og håper dere forsetter å melde dere på turneringer 2019.
Mvh
Lasse Kleven