Atle Bartha spiller The Senior Amateur Championship

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 5. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi gratulerer Atle med plass blant de 144 spillerne fra hele verden som har fått plass i The Senior Amateur Championship som spilles på North Berwick Golf Club i Skottland fra 31. juli til 2. august 2019.

- Dette blir min største turnering i karrieren så langt og blir jo å regne for meg som OL og VM på samme tid! En fantastisk opplevelse!

En strålende fornøyd Atle lader opp til å møte 143 konkurrenter som skal spille 36 hull i løpet av onsdag og torsdag, hvoretter de 60 beste går videre til finalerunden på fredagen.

The Seniors Amateur Championship ble introdusert i 1969 og arrangeres av R&A (Royal & Ancient Golf Club of St. Andrews) og spilles årlig på utvalgte baner i Storbritania og Irland.

Vi ønsker Atle lykke til - dette blir utrolig gøy og spennende å følge!