Atle Bartha - 44. beste Senior-spiller i Europa!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 16. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Atle er igjen i aksjon på den internasjonale arena. Fem menn og to kvinner skal forsvare Norges ære i Europamesterskapet for seniorer som arrangeres 14-16. juni på Royal Bled GCC i Slovenia. Atle rapportere løpende fra mesterskapet.

Så er Senior-EM 2018 over. Atle har såvisst ikke gjort skam på klubb og fedreland. Synd å måtte spille finalerunden med skade. En 44. plass, alt tatt i betraktning, er utrolig bra. Vi gratulerer og bøyer oss i støvet!

Her er siste rapport fra Atle:

Da var EM ferdigspilt.

Dessverre ble runden i dag preget av gårsdagens skade.

Det ble en 83 runde.

Kan uansett si at jeg er den 44. beste seniorspiller i Europa.??

Har virkelig blødd for drakta i dag for å få en brukbar score.

Det har vært en flott opplevelse.

Takker for all støtte.

Heia Norge.

Atle med sine spillepartnere på finaledage. Han stiller i Bjaavann-skjorta !!

Atles rapport etter 2. konkurranse dag.
Tommel ute av ledd gjør at de siste hullene på 2. runden til Atle blir en nedtur. Går på 82 slag og taper noen plasser i sammendraget:

- Dramatisk.
Spilte god golf i dag med noen vanvittige hullplasseringer. + 1 etter 12 hull. Satte en 20 meter for eagle på hull 12. Alt går på skinner.

Klarer på et merkelig vis å få tommel ut av ledd med noe fomling i bagen. Etter det, umulig å få til noe. Sånn er det noen ganger. Synes dog jeg har fått min porsjon skader for i år.
Tape og smertestillende i morgen.
Heia Norge.

Atles rapport etter 1. dag hvor han er beste nordmann på en 30. plass:

- For en fantastisk bane, men utrolig krevende. Greener ondulerte som folkevogner.
Jeg gikk + 8. Bare to dårlige hull. Litt uheldig i en bunker uten sand. Dobbelbogey midt i trynet.
Lagde forøvrig dagens birdie for turneringen. Utslag rett over dametee. Fra rough 230 meter til flagget. Drar opp en hybrid og fyrer av så skoene står igjen i gresset. Lander pin-high på en kul. Ballen ligger i ro et par sekunder før den triller ned til hullet. Tap-in, jubel fra 10.000 tusener av tilskuere.
Gleder meg til morgendagen .
Heia Norge.

Gleder meg til morgendagen .
Heia Norge.

Detaljerte resultater finnes her.