Atle Bartha med "årets runde" i Kragerø!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 27. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

For en spiller vi har i klubben! Gratulerer til Atle med suveren seier i Norsk Senior Golfs Sissener Classic Tour i Kragerø i helga. Suveren seier på 66 slag (-4), og tangering av banerekorden i Kragerø.

Vi sakser fra NSGs hjemmeside:

"Forrykende runde på Kragerø
Redaksjonen er mildest talt himmelfallen. Det er vel resten av spillefeltet på Kragerø også. 66 slag tok Atle Bartha seg rundt på og det er hele 10 slag foran en erfaren ringrev som Asbjørn Ramnefjell og 6 foran en annen «lirare»; Per Berge. Så langt «årets runde» i NSG-sammeheng, våger vi å påstå."

Dette var en uttaksturnering for EM Lag og det skal bli vanskelig å komme utenom Atle i år også!

Vi gleder oss til fortsettelsen!

Resultater i GolfBox