Atle Bartha klar for Senior Lag-EM i Østerrike

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 9. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

SISTE NYTT: Atle må dessverre trekke seg fra EM. Synd, men han kommer sterkt tilbake !

Gratulasjoner til Atle Bartha som med «kniven på strupen» holdt hodet kaldt og kvalifiserte seg til EM-laget også i år. Dette var en skikkelig oppmuntring etter en tung sesong med skader og sykdom.

Atle vant Golftour Limfjorden med to par runder på golfbanene i Løgstør og Blokhus.
Kravet var at han kunne maksimalt ha +4 totalt for å kvalifisere seg til EM laget og det presset taklet han fint på slutten av siste runde.

En særdeles fornøyd, lettet og glad Atle Bartha kan se frem mot spennende dager, 4-8. september på Diamond Country Club, eneste bane i Østerrike hvor det spilles Europatour, en times kjøring vest av Wien.

Vi ønsker lykke til og ser frem mot daglige rapporter fra mesterskapet.