Årets ildsjel nominerte - hvem er de?

Av: Sally Hoff  |  Publisert: 2. mars 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

På klubbens årsmøte ble årets ildsjel utpekt. Men hvem andre var nominert. Og hvorfor var de blitt nominert til denne prisen av klubbens medlemmer?

Bjaavann GK hadde ikke vært der vi er i dag uten innsatsen fra alle våre frivillige/ildsjeler. De siste årene har klubbens medlemmer blitt invitert til å nominere en eller flere av våre medlemmer som de synes har gjort en god innsats for klubben vår. Alle de som har blitt nominert burde føle seg beæret - de har virkelig gjort en innsats som er blitt lagt merke til. Og de har alle lagt ned mye arbeid for klubben! Desverre er det kun en som kan vinne prisen.

«En ildsjel er en person fylt med brennende iver og begeistring for klubben.»

De nominerte ildsjelene for 2019 er:

Odd Arne Rosland – har i mange år ryddet i skog og kratt! Alle hører men ingen ser ham! Men resultatet ser vi!
Kjell Kjønås – like aktiv i år som i fjor. Utrolig mann!
Rune Ottesen – kompanjongen til Kjønås. Dessuten proppfull av godt humør!
Claire Jebsen – et ja menneske med smittende pågangsmot. Tar ansvar og er aldri langt unna når du trenger hjelp.
•Jon Artur Johannessen – stiller opp for klubben som range koordinator, ordstyrer på årsmøtene. Og – en generelt positiv fyr!
•Terje Nilsen – han er en av klubbens medlemmer som virkelig «brenner» for Bjaavann GK. Han er aktiv i flere utvalg og gjør en god jobb for å promotere klubben både på hjemmesiden og FB. En positiv og sosial person!

Dersom du ikke var på årsmøtet og ikke vet hvem som ble kåret til Årets Ildsjel, så må du følge med på hjemmesiden vår og se bilder som kommer snart!