VTG er igang

Av: Kari-Anne Høiklev  |  Publisert: 12. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets første VTG er gjennomført

Veien Til Golf sesongen har startet
4 mars gikk startskuddet for årets første Veien Til Golf kurs.
8 ivrige deltaker var klare på rangen kl.10 i 9 varmegrader og strålende sol.

Godt kledd var de klare for å slå noen baller. Ballmaskinen var fylt godt opp før kurset. Strålende takk til den dyktige range gjengen. Bare noen dager før var de ute tidlig på formiddagen og plukket baller langs kantene med spett.

Kursdeltakerne ble instruert av Gordon, og med hjelp av både Gordon og Trener 1 fikk deltakerne tips til å få ballen opp og bortover i luften. Og dette klarte de med glans. Det ble i snitt slått 8 overfylte bøtter pr deltaker!

Etter en liten pause i klubbhuset var vi inne på simulatoren og lekte oss litt med Bullseyes og hadde putteundervisning. Greenen må nok få hvile noen uker til ?

Vi avsluttet kurset med driveren nede på rangen. Og alle bestod del 2 av VTG kurset med glans.

Neste kurs hvis været er med oss, starter 18 Mars. Så kjenner du noen som har lyst til å starte med golf få de til å melde seg på. Tenk å mye man får ut av sesongen med en tidlig start ?

Veien Til Golf er i ny drakt i år. Man kan lese mer om dette på hjemmesiden vår under Klubben :Nybegynnerutvalg