Vil du være med å drive og videreutvikle Bjaavann Golfklubb?

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 19. november 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Eller kjenner du noen som kan passe til denne oppgaven? Valgkomiteen er i full gang med å finne kandidater til styret 2022. Og vi ønsker våre medlemmers innspill velkommen.

Våre verdier: Åpen, Ærlig, Inkluderende og Entusiastisk.

Med basis i våre verdier vil vi fortsette å bygge en flott idrettsklubb med masse aktiviteter. Til dette trenger vi flere nye ildsjeler (ikke bare i styreverv, men også i de ulike utvalgene). Ta kontakt om du, eller noen du kjenner, vil være med å bidra! Arbeidsoppgaver som sittende styre mener blir viktig for det kommende styret i 2022 er bl.a.:

· Bygge videre for å styrke klubbens økonomi.

· Videreutvikle bane og treningsområder.

· Jobbe med medlemsrekruttering og skape aktivitet, spesielt rettet mot damer og nye medlemmer.

· Idrettssatsing.

· Administrative oppgaver.

· Kommunikasjon med medlemmene.

Er du den rette til å ta tak i noen av disse arbeidsoppgavene? Eller kjenner du noen som kan gjøre en innsats? Send oss en mail med navn og hvorfor akkurat du eller en annen kan være en god kandidat til styret 2022. . Forslag kan sendes på mail til valgkomiteens leder Knut Notland:

knut.notland@gmail.com