Vennlig oppfordring!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 12. april 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi oppfordrer alle til å bruke betalingskort til betaling av turneringer, alle kjøp i klubbens kafè og i Gordons Proshop.

I år er det Bjaavann Golfklubb som selv skal stå for kafédrift, og Gordons salg i Proshop vil også gå inn i vårt oppgjør på det nye kasseapparatet i klubbhuset.

Kontanter byr på praktiske problemer for oss med lang avstand til bank, og økte omkostninger ved innskudd av kontanter i bank.

Ved kortbetaling kommer oppgjøret inn på Bjaavanns konto samme dag, og det er også sikkerhetsmessig en fordel at vi unngår kontanter.

- Finansdepartementet - :-)