Velkommen Kostas!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 27. januar 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi er glad for å kunne ønske Konstantinas – «Kostas» blant venner - Nikonorycevas velkommen til Bjaavann teamet! Kostas blir fra 1. mars å finne i aksjon sammen med Stian Greenkeeper i verkstedet og på banen.

Vi har lett etter en banearbeider som også har mekaniker kompetanse og vi har ikke bare fått det, men Kostas har 10 års erfaring fra bygg- og anleggsbransjen også.

En riktig «potet» som vi håper vil bekle tittelen Mekaniker/Vaktmester/Banearbeider på en god måte, i første omgang frem til 30. november.

Kostas er fra Litauen og kom til Tromsø i 2012 hvor han jobbet som sakkyndig kontrollør/service tekniker.
Han er 37 år, bor sammen med kone og datter på 9 år på Odderhei. Snakker godt norsk, engelsk eller russisk, har godt humør og filosofisk tankegang.

Ta vel imot Kostas i klubben!