Til våre medlemmer og gjester. Info lag NM 1 div.

Av: Martin Stallemo  |  Publisert: 11. juli 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lag NM 19 til 21 Juli

Da er det klart for lag NM 1 divisjon damer og herrer 19 -21 juli.
Her er det 8 damelag og 14 herrelag, så her kan det komme opptil 110 spillere, pluss kapteiner og ledere.

Banen vi være blokkert mesteparten av torsdagen for innspill, og blokkert hele fredagen og lørdagen. Søndag satser vi på å åpne banen kl. 14.10.

Det spilles 2 x 18 hull på fredagen og lørdagen. Søndag 18 hull. Start på hull 1 & 10 alle dager. Spillestart alle dager kl. 08.00.

Spilleoppsett:
Runde 1: Foursome. Runde 2: Four-ball. Runde 3: Foursome. Runde 4: Four-ball. Runde 5: Single.

Treningsfasiliter og drivingrangen er disse dagene stort sett forbeholdt spillerne i lag NM.

Så det er bare å ta turen ut, så får du sett noe flott golf.

Bjaavann Golfklubb skulle jo ha stilt med lag her, men inntrufne omstendigheter gjør at Bjaavann Golfklubb er flyttet opp i Eliteserien, og skal denne helga spille i Stavanger. Vi ønsker de lykke til!

PS, vi trenger kanskje noen til å hjelpe i kafeen, og forecaddies, så hvis du har mulighet send oss en mail:
post@bjaavanngk.no

Mer info for spillere og ledere finner du HER.