Takk til dugnadsgjengen!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 10. april 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ord blir fattige, men TAKK dekker det meste! Nesten 100 våryre dugnadsarbeidere utførte et kvart årsverk i løpet av noen timer på banen i går - og alle smilte!

Alle strålte og en av de gladeste var styreleder Nilsen.
- Alle skulle ha hatt en god klem for innsatsen, men det var Kjell Kjønaas som stod nærmet og fikk den!

Dugnadsgeneralene Jan & Jan hadde gjort et veldig bra forarbeid og jobbene var linet opp. Greenkeeper Stian stilte med fullt mannskap og lapskausen fra kafeen smakte aldeles fortreffelig. Pemba holdt styr på troppene på rangen.

Og været..... fantastisk. De nye flaggene kom virkelig til sin rett.

Vel blåst og velkommen til golfspill fra mandag kl. 12. Husk å legg turene innom Lasse og Rebecca i kafeen. Om ikke
den er åpen er klubbhuset, med kaffemaskin ++, alltid tilgjengelig.

En av Jan'ene i front. Var det noen som ikke hørte han på lørdag bør de få skjekket ørene!

Lapskausen nytes i vårsola!

Greenkeeper Stian stilte med "forsterkninger".

Styrelederen fryder seg over nyklipte greener og fairways - dette blir bra!