Støtt klubben - kjøp Golfhäftet!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 4. mars 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En sikker vinner hvert år - Golfhäftet 2016 er i handelen. Spill golf for halv pris på over 750 baner i hele 10 land, og samtidig støtter du klubben med sårt tiltrengte midler.

Prisen er den samme som i fjor - 450 kroner. Da kan du spille en runde på over 750 ulike baner til halv pris.
http://www.golfhaftet.com/no/ får du den fulle oversikt over alle banene.

Allerede etter 2-3 runder har du spart inn de 450 kronene (og husk at omtrent halvparten av dette går til klubben). De neste rundene spiller du for halv greenfee – en runde pr. bane pr. år.

Om du ønsker å spille for halv greenfee flere ganger på dine favoritt baner er Golfhäftet PLUS noe for deg. Da får du tilgang til tusenvis av tider hvor over 400 samarbeidsklubber tilbyr deg å komme tilbake å spille for halv greenfee. Du kan booke ubegrenset antall PLUS-tider for en fast avgift på 199 kr. Det er  golfbanen selv som styrer hvilke tider som finns tilgjengelige å booke. I Golfhäftet PLUS systemet på Golfhäftets hjemmeside kan du alltid se den kommende ukens bookingsbare tider.

Ta kontakt med Bjaavanns Golfhäftet-general, Terje Nilsen – terje.nilsen@elkem.no / 91123998 - så har du et før du vet ordet av det!

PS. Husk å sette av lørdag 21. mai til Golfhäftet Trophy turnering på Bjaavann!