Srixon Tour 2 - Bilder & Resultater

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 9. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det ble en strålende helg på Bjaavann med masse bra golf og fantastisk vær.

(Vinnerne i helgens Srixon Tour - fv. Ludvig Solvang, Peter Mikalsen, Ruth Tønnessen og Henriette Gjelten)

Helgen 7-8 mai arrangerte klubben Srixon Tour 2 i aldeles nydelig sommervær. Det var en del vind, spesielt på lørdagen - men både spillerne,arrangør og turneringsutvalget er strålende fornøyd med gjennomføringen.
TUSEN TAKK til alle som stilte opp på dugnad i helgen - det ble et godt oppmøte og mange fikk se mye bra golf.

Spesielt spennende ble det da vår egen spiller Kristian Markussen, preget tetbilde gjennom de første 45 hullene av turneringen. Han ledet med to slag etter en førsterunde på 71 slag, og når lørdagen var ferdig var han på en delt 3. plass. Han spilte solid de første 9 hullene av finalerunden, men fikk det tungt på de siste ni og endte på en delt 15.plass til slutt.

Jentene i 19 års klassen kjente nok at Bjaavann bet godt fra seg i helgen. Vinnerscoren ble på hele 24 over par.
Sett i lys av dette var 8. plassen til Bjavanns Mari Filippa Larsen spesielt imponerende. Rundescorene var jevne og hun leverte veldig godt spill store deler av turneringen. Både Mari Filippa og Kristian fikk sin beste plassering i Srixon Tour til nå.

Fullstendig resultatliste finner du ved å trykke her

(Kristian Markussen på hull 13 siste runden)

(Mari F. Larsen i aksjon på green 2 første dagen)

(Rune Ottesen som alltid stiller opp for klubben - bergenseren for de som ikke kjenner han)