Søppelkasser

Av: Martin Stallemo  |  Publisert: 18. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Mindre søppelkasser på banen

Som noen sikker har lagt merke til, er det nå færre søppelkasser ute på banen.
Vi har nå søppelkasser ute ved hull 7 og mellom hull 15 & 16. Det er også kasser ved klubbhus, øverste treningsgreen,  parkeringsplass og range.

Klubben jobber, og ønsker på sikt en bedre søppelhåndtering, der vi alle skal bli flinkere på å sortere. Da er målet at vi har en "miljøstasjon" ved låven med tiden, der det blir tilrettelagt for bedre sorteringsløsninger, og at vi ikke har søppelkasser ute på banen. Søppelkassene på bane tiltrekker seg også smådyr og gnagere.

For oss golfere, medlemmer og gjester bør det ikke være så vanskelig å beholde sitt avfall til en kommer til en søppelstasjon.

Vi i klubben ønsker å blir bedre på dette, og det jobbes nå med vår leverandør, slik at vi kan bli bedre på dette, på banen, klubbhus og alle andre områder.

Så er det på sin plass å takke dugnadsgjengen for jobben de gjør, med søppel og alt det andre de er innvolvert i.