"regnskap@bjaavanngk.no" ??

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 2. april 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hva skjuler seg bak denne litt anonyme epost-adressen? Jo, selvsagt klubbens regnskapsavdeling, nærmere bestemt Liv Reykdal som i år har overtatt regnskapet.

Liv, som flere av våre medlemmer kjenner, har vært medlem siden august 2011.  Hun kommer fra Ålesund, men har bodd i Kristiansand i 45 år, hele tiden under samme tak som et annet kjent klubbmedlem og ildsjel, Tor Johannessen.

Liv arbeider hos Netprint Kristiansand AS som er blitt en av våre viktige samarbeidspartnere.  Netprint Kristiansand AS leverer skilt og trykksaker til klubben.

Trenger du å komme i kontakt med Liv er det enkleste å sende en epost til:  regnskap@bjaavanngk.no