Protjenester 2017

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 16. november 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi er svært glad for å kunne annonsere at Gordon Murray forsetter som pro i Bjaavann Golfklubb også i 2017-sesongen.

Men, det blir noen endringer i forhold til tidligere sesonger:
  • Gordon blir ansatt i klubben og vil jobben 30 timers arbeidsuke i perioden 1. april til 1. oktober
  • Gordon ønsker primært å jobbe 3 dager i uka, og ha fri fredager og helgedager
  • Booking av protimer vil skje via GolfBox eller gjennom Proshop
  • Det vil i tillegg til individuell trening også tilbys gruppetreninger, juniortrening og VTG-trening som vi er vant med
  • Gordon vil også jobbe i Proshop ved ledig tid og vil tilby kølletilpasning (custom fitting)
  • Han vil beholde kølleverkstedet sitt i kjelleren i klubbhuset og vil utenom arbeidet for klubben tilby reparasjon av utstyr
Overstående opplegg dekker klubbens behov for protjenester og gir Gordon en mulighet til faktisk selv å spille golf igjen. Det vil bli fantastisk å ha han med i elite-gruppa neste sesong.

Som den observante leser dermed forstår har styret besluttet (sak 107/2016) at klubben overtar ansvaret for drift av Proshop. I tett samarbeid med Gordon gjøres det nå en evaluering av vareutvalg for neste år.