Portal Travel – klubbens nye reisepartner

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 17. april 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Siste tilskudd på listen over klubbens samarbeidspartnere er Portal Travel. Et lokalt reiseselskap som ledes av et av våre ivrige medlemmer, Nils Sverre Ingebretsen.

Nils Sverre har lang erfaring fra reiseliv etter mer enn 30 år i  SAS og HRG Nordic.
I desember 2014 startet han Portal Travel sammen med historiker Andreas Aase.

Portal Travel, som holder til i Skippergata, har spesialisert seg på temareiser, firmaturer, fotballturer og idrettsreiser generelt, og teller i dag fire ansatte. I tillegg samarbeider de med en rekke ressurspersoner som er involvert i temareisene.

Golfturer har Nils Sverre laget mange av de senere årene, uten at det har vært noe satsingsområde.

Nå vil vi ta sikte på å sette opp gode turtilbud for klubbens medlemmer sammen med Portal Travel. Dette vil være en fin måte å styrke samholdet blant klubbens medlemmer, og gi mange mulighet til å bli med på gøyale fellesopplegg.

Første mulighet til å se om dette er noe som slår an blir «sesongavslutning» i Spania tidlig i november.

Opplegget blir kort fortalt:
  • Utreise tidlig på onsdag 9. november
  • Opphold på Lumine Mediterránea Beach Club & Golf Community (http://www.lumine.com), en times kjøring sør for Barcelona.
  • 4 runder golf på flotte baner (mer golf er mulig om en vil spille to runder pr. dag)
  • Hjemreise på lørdag 12. november sent på ettermiddagen
Sett av datoene allerede nå. Mer informasjon følger om kort tid. Følg med!

Fantastiske Lumine - vi ses i november!