Pemba - en av klubbens støtter!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 5. juni 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hvert år får klubben tildelt Nordic Golf Unions kort som gir innehaveren rett til gratis spill på andre baner i perioden juni til oktober. I sitt aller første styremøte besluttet det nye styret at i 2016 skulle Pemba Tama Lamang takkes for utrettelig dugnadsarbeid i klubben ved å bli tildelt et slikt kort. Det er selvsagt nesten umulig å trekke frem en enkeltperson i en klubb som kjennetegnes av dugnadsånd fra veldig mange. I år ble det Pemba - og vi gratulerer! Til høsten inviteres alle med til å bestemme hvem som skal bli beæret med kortet i 2017.

Pemba trenger neppe en lang introduksjon og alle som jobber dugnad i klubben har truffet ham. Lang og tro tjeneste i Miljøutvalget og aktiv i plukkegjengen på rangen. Alltid et smil og et vennlig ord.

Noen visste kanskje ikke at i tillegg til full jobb i Cameron og mye tid brukt på Bjaavann er Pemba også involvert i Kathmandu Thali, byens nepalske restaurant i Dronningensgate. Det blir mange kvelders jobbing der også.

I pur glede og takknemlighet for å ha fått klubbens anerkjennelse sier han: "Tusen takk for kortet! Jeg vi vil gjerne gi 10% rabatt på mat til alle medlemmer av Bjaavann Golfklubb som kommer til restauranten vår". Bra deal!

Protokoll - styremøte 01/2016
Kristiansand, 3. mars 2016

Sak 07/2016
NGFs Introduksjonskort
Klubben kan søke om å få tildelt to kort på navngitte personer som muliggjør fritt spill (max 3 runder pr. bane) for innehaverne på norske baner i perioden 1. juni til 1. november. Normalt får styreleder et kort og det andre gis til en person som har bidratt i klubben over lang tid på en måte som langt overskrider hva en normalt vil forvente av et klubbmedlem.
For tildeling for 2017 vil vi før jul arrangere en avstemning over «årets ildsjel».
Aksjon:
Det søkes om to kort som tildeles styreleder og Pemba Lama Tamang.
Det lages en nyhet på hjemmesiden når kortet overrekkes Pemba.

Styreprotokollene legges for øvrig ut fortløpende på hjemmesiden under Styret.