På tide å tenke på neste sesong?

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 14. november 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Legg et godt treningsgrunnlag på «Fitness 24/7» i vinter som gjør deg til en bedre golfspiller og hindrer skader i 2017.

Fitness 24/7 er et døgnåpent treningssenter som holder til i Lauvåsen Helsebygg (Lauvåsen Hovedvei 1, rett ved Hånes og Hamresanden). Du kjører forbi på vei til og fra banen om du kjører R41.

I tillegg til det meste av utstyr og apparater tilbyr Fitness 24/7- helt gratis - et spesialisert treningsprogram tilrettelagt for golfspillere. Treningsprogrammet og kyndig veiledning om de ulike øvelsene fås ved innmelding.

Det er vel unødvendig å minne om at styrke, smidighet og balansetrening er både skadeforebyggende og prestasjonsfremmende for golfspillere i alle aldre.

Medlemmer i Bjaavann Golfklubb kan trene på Fitness 24/7 for kun 249,- per måned. I tillegg må en kjøpe et inngangskort (engangsbetaling på 150,-, regulær pris 299,-). Det er ingen bindingstid, kun 1 måneds oppsigelsestid.

Innmelding skjer ved oppmøte (på hverdager mellom kl. 11 og 18). Oppgi at du er medlem i  Bjaavann Golfklubb så blir du registrert og får inngangskort – så er du i gang, 24/7 !