Nytt fjes i Kommunikasjonsgruppa!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 29. april 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Våre bønner er hørt. Kommunikasjonskameratene Oddleiv & Terje har fått selskap av den meget skriveføre Millie Martine Ørke. Hun presenterer best seg selv.

Hvem er jeg?

Mitt navn er Millie Martine Ørke.

Jeg er 26 år og studerer kommunikasjon på UiA, og er det nyeste medlemmet i kommunikasjonsgruppa sammen med Terje og Oddleiv. Jeg har kreativitet og kommunikasjon i blodet, og er sterkt påvirket av min morfar som startet sin karriere med skrivemaskinen. Mitt mål er å jobbe med kommunikasjon, så nå får jeg en kickstart med dere i klubben, og jeg gleder meg masse til å møte og lære dere å kjenne.

Først og fremst så kjører jeg i gang med en egen instagramkonto til klubben, som er under navnet: Bjaavann_gk. Ønsker jo såklart at flest mulig vil være med også der, bruk #bjaavanngk når du publiserer bilder så får vi også se dere i aksjon.

Dersom du også har tid og lyst til å legge inn en omtale av Bjaavann på Tripadvisor, så hjelper det klubben med å komme høyere i listene, foreløpig ligger vi på 5. plass av utendørsaktiviteter i Kristiansand, men ligger helt nede på en 41. plass over ting å gjøre i Kristiansand. Det er ikke bare turister som bruker den siden, men også tilflyttere og studenter.

Så nå håper jeg at vi sammen kan gjøre Bjaavann til den beste, mest attraktive klubben å være medlem i, på Sørlandet.

Kontakt meg på milliemartine@gmail.com om du har tips og saker vi bør ta tak i.