Ny samarbeidsavtale: SpareBank 1 SR-Bank

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 1. mars 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi er utrolig glade og stolte over å kunne ønske SpareBank 1 SR-Bank Kristiansand velkommen blant klubbens samarbeidspartnere.

Avtalen, som løper over tre sesonger, innebærer bl.a. at SpareBank1 SR-Bank blir profilert på hull 1.

Bankens kontaktpersoner er Vidar Plaszko og Leif Pedersen, begge ihuga golfere med hcp på hhv 10 og 16. «Golfinteressen er stigende blant våre ansatte og vi forventer at denne avtalen bidrar ytterligere til det», uttaler Plaszko og Pedersen.

SR-Banks visjon:

"Kundens førstevalg på Sør- og Vestlandet.

Å være kundens førstevalg er en plass vi må fortjene, hver eneste dag. Enten så blir du valgt, eller så blir du ikke valgt.

Det handler om å forstå kundens behov, og leve opp til kundens forventninger til oss. Da må vi fortløpende forbedre og fornye oss i takt med markedet.

Visjonen innebærer at vi skal bli det ledende finanshuset på Sør- og Vestlandet, gjennom et mål om markedsvekst hvor region Agder blir et viktig satsingsområde. .

Vi jobber etter verdiene:
  • Ansvar og respekt
  • Engasjert og handlekraftig
Vår hensikt: Vi skal gi kraft til vekst og utvikling i regionen."

SpareBank1 SR-Bank har mange spennende produkter og introduserer i disse dager "mCASH - din digitale lommebok".
mCASH er en enkel betalingstjeneste via mobil. I tillegg til tradisjonell vennebetaling,  fungerer mCASH både i fysiske butikker og ved handel på nettet. Last ned mCASH app’n i dag!