Medlemstilbud fra RSA Bil

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 16. april 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

RSA Bil forlenger samarbeidsavtalen med klubben og gir våre medlemmer et par knall-tilbud som vi håper mange vil benytte seg av.

RSA Bil's Frank Gumpen og vår egen Lasse Kleven er godt fornøyd med avtalen og ser frem til at mange medlemmer benytter seg av medlemsfordelene RSA Bil tilbyr.

Ta turen til RSA Bil i Skibåsen 5 i Sørlandsparken:
  • Halv pris på poleringsvask til medlemmer i Bjaavann GK – kun kr 149,- (ordinær pris kr 299,-)
  • 10 % rabatt på verkstedtjenester hos RSA Bil for klubbens medlemmer

I tillegg vil RSA Bil støtte klubben med kr 3000,- kr for hver ny bil som selges til medlemmer, eller til klubbens samarbeidspartnere. Fantastisk!

Tenker du på ny bil bør du absolutt vurdere en Fiat, Suzuki, Jeep, Alfa Romeo eller en Isuzu fra RSA Bil.

Støtt våre samarbeidspartnere – de støtter oss !!