Lørdag åpnes det for Golfbiler

Av: Martin Stallemo  |  Publisert: 27. april 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag åpnes det for booking av golfbil til våre medlemmer & gjester.

For booking av golfbiler, så skal dette gjøres via appen EAGL.

Klubbens Premium - medlemer må ta kontakt med butikk / administrasjon for utdeling av koder for 2023 sesongen.
Det samme gjelder for våre medlemmer som har gyldig legeerklæring. Legeerklæring må fremvises.

Du kan laste ned appen ved å søke opp EAGL i appstore eller google play, eller laste den ned her: www.eagl.app/golfer

Det er enkelt å ta i bruk tjenesten, og for å komme i gang kan dere følge disse enkle stegene:

1. Last ned appen

2. Registrer deg

3. Legg inn ønsket betalingsmåte.

4. Velg klubb fra kartet i appen og forhåndsbook en bil, eller finn din nærmeste golfbil, scan QR koden på bilen og kjør i vei.

Betaling gjøres i appen når du er ferdig.

Pass på å book bil med tidspunkt før din starttid, så du rekker å hente ut bil å komme deg til tee 1 til din angitte starttid. Bilen åpnes opp via appen på det tidspunktet du har bestilt bilen (ikke før).