Kontingentkravet for medlemskap i 2017 er nå sendt ut

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 29. desember 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Med unntak av barn og juniorer skal regning for medlemskap 2017 nå være sendt ut. En og annen feil kan ha oppstått, eller noen vil kanskje ikke ha fått kravet - gi beskjed med medlemsnummer til post@bjaavanngk.no snarest. Betalingsfrist 15. januar. De av dere som skal ha nabospillerett hos KGK må melde dette til post@bjaavanngk.no så får dere tilsendt separat regning på det. Oppgi medlemsnummer så slipper vi litt detektivarbeid i GolfBox.

...og det er fullt mulig å oppgradere til Premium medlemskap.

......og skal du ikke være medlem i 2017 har du et par dager på deg til å melde deg ut av klubben. Den som ikke har meldt seg ut innen årsskiftet er å betrakte som medlem i 2017 og må betale kravet.