Klubbsekretær søkes !

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 15. februar 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

For sesongen 2017 vil vi gjerne engasjere en klubbsekretær for å gi både medlemmer og besøkende den gode golfopplevelsen. Er du en kandidat (en "potet" som kan ha mange baller i luften samtidig), eller kjenner noen som kan passe til oppgaver beskrevet under, gi oss et tips!

Klubbsekretær

Prosjektstilling (6 måneder i golfsesongen 2017) med mulighet for fast ansettelse for rette person.

Klubbsekretæren som rapporterer til styret i golfklubben har ansvar for de mange praktiske oppgaver driften av en golfklubb byr på, herunder
  • Service overfor gjestespillere og samarbeidspartnere
  • Oppdatering av klubbens hjemmeside, Facebook-side, etc.
  • Identifisere og søke om relevante midler
  • Administrasjon av klubbhus
  • Ansvar for drift av proshop/kiosk

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
  • Fleksibel og tilpasningsdyktig i forhold til arbeidstid og arbeidsoppgaver
  • Positiv og initiativrik - selvgående
  • Evne til å kommunisere skriftlig og muntlig
  • Pådriver med serviceinnstilling

Personlige egenskapet vil bli sterkt vektlagt.

Vi tilbyr den rette en utfordrende og spennende hverdag i en vel etablert golfklubb med en av Norges aller flotteste golfbaner.

Ønsket tiltredelse 01.04.2017.

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til styreleder Terje Nilsen, 91123998 / post@bjaavanngk.no