Info sendt ut til klubbens medlemmer i dag

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 21. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det ble i dag tidlig sendt ut en medlemsmail basert på e-mail adressene i klubbens medlemsregister som finnes i GolfBox. Du som ikke har mottatt mailen har et problem - du er selv ansvarlig for å holde dine kontaktdetaljer i GolfBox oppdatert - og vil for fremtiden gå glipp av mye bra informasjon.

Fortvil ikke, det er veldig enkelt å oppdatere GolfBox. Alt du trenger å gjøre er å logge deg inn og under "Min forside" går du inn på "Rediger profil" (se bildet under). Har du glemt brukernavn/passord til GolfBox - ta kontakt med post@bjaavanngk.no så sender vi deg et nytt.

Nyhetsmailen i dag så slik ut:

Kjære Bjaavann-medlem

Det er vår i lufta og det nærmer seg sesongstart.

Før vi kommer så langt er det noen ting vi i klubbens nye styre vil informere om (mye info legges løpende ut på hjemmesiden vår og på Facebook (som alle må like). Det anbefales å følge med på disse sidene – hele året)

Vårdugnad
Den store vårdugnaden arrangeres lørdag 25. mars fra kl. 10. I fjor møtte nesten 100 frem og gjorde en fantastisk jobb. Vi håper på god oppslutning til lørdag også – meld deg på i GolfBox. Vårdugnaden er en fin anledning til å sette noen dugnadstimer «inn på konto» for å få gavekort i klubbhuset (jfr. årsmøtets vedtak om tilleggskontingent)

Klubbsekretær ansatt
Esben Hegland (45) er ansatt som klubbsekretær. Han blir godt synlig på Bjaavann i sesongen fra april og ut september. Mer informasjon om Esben på hjemmesiden

Nybegynnerkurs og tilbud til de siste års VTG-deltakere.
Hjelp oss å markedsføre klubbens VTG kurs i vår. Foreløpig har vi satt opp to kurs; 28-30. april og 19-21. mai. Mer info på hjemmesiden. Ansvarlig for nybegynnerkursene i år er Lasse Kleven og han får god hjelp av Jan Arne Teige. Det er plass til et par personer til i Nybegynnerutvalget – ta kontakt!
I tillegg til VTG-kurs vil vi i år tilby oppfriskningsdager for nybegynnere – gratis! 3 timer med instruksjon på driving-range, putting green og på bane. Dagene er onsdag 19. april fra kl. 17 og lørdag 23. april fra kl 11.
Vi trenger også frivillige til å være faddere for nye kursdeltakere i vår – meld deg til post@bjaavanngk.no

Drift av klubbhuset
Både kiosk/kafe og proshop vil i år drives i klubbregi. Spesielt i «skuldersesongen» håper vi å samle en god gjeng som kan hjelpe litt i driften for å holde kostnadene nede. Det er ikke vanskelig og det kreves ingen forkunnskaper. Kan du avse noen timer i ny og ne er det bare å gi beskjed på post@bjaavanngk.no.

Kontingenten
Mange har dessverre ennå ikke betalt kontingenten. Vi oppfordrer til å gjøre dette så snart som mulig. Husk, du får ikke spille før kontingenten er registrert mottatt og det tar noen dager fra du betaler den. Om ikke du finner fakturaen fra klubben, sender vi deg gjerne en ny. Gi beskjed på post@bjaavanngk.no

Med ønske om en strålende golfsesong og vel møtt på Bjaavann.