Høstdugnad 24 Oktober

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 16. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er det endelig klart for den store høst dugnaden hvor vi gjør en innsats for at banen skal bli enda bedre til 2021 sesongen.

Hei alle medlemmer av Bjaavann Golfklubb.

Etter en flott vår, fin sommer og en varm høst er det igjen tid for å ta vare på den flotte golf banen vi har.
Det har blitt spilt utrolig mange flere runder i år enn tidligere, som også resulterer i noe mer slitasje på banen selvfølgelig.
De ansatte og frivillige har klart å holde banen i en flott forfatning gjennom hele sesongen,
men vi har noen forskjellige oppgaver som må utføres slik at vi kan opprettholde den fine standarden vi har.

I Høst må vi foruten de vanlige høst oppgavene med å fjerne kratt og vekst på banen, så må vi også ta oss av bunkerne, dette er en stor oppgave som er en dugnad verdig.

Datoen for årets Høst dugnad er satt til Lørdag 24. oktober – Kl 1000- 1500.

Håper flest mulig kan prioritere denne dugnaden slik at vi får gitt banen et skikkelig løft etter en kjempe flott sesong.

Meld dere på i Golfbox, på den måten blir det lettere å planlegge hvor «styrkene» skal settes inn.
Påmelding via denne linken: https://tourentry.golfbox.dk/?cid=2643094

Med tanke på COVID 19, så satser vi på og dele inn i «grupper» og sørger for at alle smittevernsregler blir fulgt.

Det serveres varm lunch til alle som kommer å hjelper med dugnaden.

Hjertelig velkommen til Høst Dugnad på Bjaavann Lørdag 24.10.2020

Flott om dere som har tar med en «stikk spade» og «Jernrive»

Mvh

Rune Ottesen og Svein Tange Jensen