Har du glemt noe ..... ??

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 5. januar 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Visste du at bare drøyt halvparten av dem som har mottatt faktura for betaling av klubbkontingenten 2016, faktisk har betalt? Visste du at fakturaen forfalt til betaling midt i desember?

Ja, kanskje er forfall midt i desember ingen geni-strek. Akkurat da de fleste av oss har mye annet å bruke pengene på? Men, visste du at du kan dele opp betalingen og betale via Avtalegiro hver måned og unngå «betalingspeset» i desember? Mer info her!! Det er slett ikke for sent å opprette Avtalegiro.

Vi er svært takknemlig for alle som betaler så tidlig som mulig. Det gjør det mye enklere for klubben å planlegge økonomien for året og hvilke satsingen en kan gjøre innenfor en fornuftig økonomisk ramme.

Året 2016 er positivitetens år. Året der alle nybegynnerkurs allerede var fulltegnet på årets første dag!
Året der gjeldsbyrden ikke lenger ligger som en «klam hånd» over klubben – men, dette fordrer selvsagt at vi har betalende medlemmer!

Klubbens årsmøte er tidfestet til mandag 29. februar. Husk at medlemskap er ensbetydende med stemmerett.

Medlemskap er også en forutsetning for å få bestille starttid i Golfbox og for å spille på de fleste baner hjemme og i utlandet.

La oss ta en dugnad på dette nå - takker & bukker!