Greenfee-avtalen med Mandal Golfklubb sluttet 1. september

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 4. september 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Husk at Greenfeeavtalen med Mandal som avtalt mellom klubbene opphørte på fredag, 1. september. Derfor må vi fremover betale full greenfee hos hverandre. Dette har vært et positivt samarbeid og vi håper og tror at det blir avtale i 2018 også.

Nå gir ditt medlemskap i Bjaavann deg ytterligere fordeler!

Mandal og Bjaavann golfklubber har inngått en avtale som gir klubbenes hovedmedlemmer med spillerett rabattert greenfee.

I perioden frem til 1. september spiller Mandalsmedlemmer 18 hull på Bjaavann for bare 300 kr, mens medlemmer i Bjaavann kan gjøre 18 hull i Mandal for meget attraktive 200 kr.
Juniorer har allerede halv pris på greenfee, og er ikke omfattet av denne ordningen.

Booking av starttider gjøres som tidligere i GolfBox.

Inntil vi får samkjørt våre medlemslistene vil dere få opp fullpris for greenfee, men det skal likevel kun betales den rabatterte greenfee. Når dere skal betale på automaten, forandrer dere bare prisen.

Vi håper og tror trafikken blir stor begge veier denne sesongen.