Greenfee-avtale med Arendal & Omegn Golfklubb

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 20. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det lønner seg å være Bjaavann-medlem! Vi har gjort avtale med våre venner i Arendal & Omegn GK at klubbenes hovedmedlemmer med spillerett betaler bare 300 kroner i greenfee hos hverandre. Spill bookes på vanlig måte i GolfBox. Vi håper trafikken over fylkesgrensa tar seg betydelig opp i år. Banen på Nes er så absolutt verdt turen!

Nå gir ditt medlemskap i Bjaavann deg ytterligere fordeler!

Klubben har inngått et samarbeid med Arendal & Omegn Golfklubb som innebærer at alle hovedmedlemmer med spillerett kan spille på banen på Nes for kun 300 kr i greenfee. Juniorer har allerede halv pris på greenfee, og er ikke omfattet av denne ordningen.

Vi ønsker alle gjestespillere fra Arendal & Omegn GK velkommen, både for selskapsrunder og turneringsspill.

Booking av starttider gjør du som tidligere gjennom GolfBbox. Inntil vi får samkjørt medlemslistene (i løpet av neste uke) vil du få opp fullpris for greenfee, men du skal likevel kun betale 300 kr.