Golfhäftet 2017 - vårkampanje til 30. april

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 5. januar 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle som kjøper Golfhäftet før 30. april får et par flotte Wilson golfhansker på kjøpet! Kjøp et Golfhäftet; Spill en runde for halv pris på 800 golfbaner i 2017, gi en flott gave til en golfer du er glad i, få en nyttig gave, bli med på Golfhäftet Trophy - klubbens artigste turnering - og ikke minst støtt klubben ved å kjøpe Golfhäftet 2017 hos oss!

Golfhäftet gir deg muligheten å spille golf for halv greenfee på over 800 golfbaner i Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Spania, Portugal, Storbritannia og Irland. Allerede etter 2-3 runder sparer du penger. Du bestiller tid eller besøker golfklubben du vil spille på akkurat som vanlig. På klubben viser du fram Golfhäftet-kortet og spiller deretter en runde for halv greenfee.

Om en vil spille flere runder på utvalgte baner kan en utvide koortet med PLUS-medlemskap.

Ved å ha kortet kan du også til redusert deltakeravgift delta på Golfhäftet Trophy (lørdag 20. mai) . Dette var turneringen på Bjaavann som hadde flest deltakere i 2016 og er en artig par-konkurranse med flotte premier og vinnerlaget får spille turnering på Bro Hof i Stockholm.

Golfhäftet 2017 koster kun 495 kr pr. stk. (199 kr for PLUS) og kan bestilles for umiddelbar levering fra terje.nilsen@elkem.no  / 91123998