Golfhäftet 2017 - julekampanjen er i gang!

Av: Terje Nilsen  |  Publisert: 7. november 2016  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Spill en runde for halv pris på 800 golfbaner i 2017, gi en flott julegave til en golfer du er glad i, få en nyttig gave - og ikke minst støtt klubben ved å kjøpe Golfhäftet 2017 hos oss!

Golfhäftet gir deg muligheten å spille golf for halv greenfee på over 800 golfbaner i Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Spania, Portugal, Storbritannia og Irland. Allerede etter 2-3 runder sparer du penger. Du bestiller tid eller besøker golfklubben du vil spille på akkurat som vanlig. På klubben viser du fram Golfhäftet-kortet og spiller deretter for halv greenfee.

Hvordan får du gaven?
Bestill 2 kort og oppgi ved bestillingen hvilken gave du vil ha (hanske, strømper eller håndkle). Golfhäftet sender ut et digitalt gavekort til den e-postadressen du oppgir ved bestilling
og du bestiller selv riktig størrelse.

Kampanjeperiode: 25. oktober - 31. desember 2016

Kortet koster kun 495 kr pr. stk. og bestilles hos
terje.nilsen@elkem.no / 91123998

Husk å aktivere kortet innen 10. januar så kan du vinne et
Livstidskort; halv greenfee - resten av livet!