Golf Grønn Glede fortsetter med stor oppslutning

Av: Martin Stallemo  |  Publisert: 12. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

28 glade deltakere fra Bymisjonen, Parkinsonforeningen og Energiverket pluss en paragolfer hadde en fin sesongstart mandag 8. mai sammen med 6 frivillige. Flere av deltakerne har forberedt seg med simulatorgolf eller ved å ta teoridelen av VTG i løpet av vinteren. Nå var det godt å komme i gang med kølle og ball på banen.
GGG har reservert starttidene fra 1110 til og med 1200 på mandagene i mai og juni – bortsett fra 2. pinsedag. Golfere som starter 1210 må være litt tålmodige de første hullene. Når de aller fleste GGG-deltakerne går for å få vaffel og kaffe kl 13, blir det ledig foran.
Den gode oppslutningen gir imidlertid to utfordringer:
Den første er at vi trenger flere golfsett. Hvis du har et brukt sett som egentlig bare står i veien og samler støv, kan det fortsatt gi mye golfglede i GGG. Det kan i så fall leveres på klubbhuset til Trond eller Martin og med en liten lapp om at det er til GGG. Vi kan også hente eventuelle sett hvis det er mest hensiktsmessig.
Den andre utfordringen er at vi trenger flere frivillige. Vi har bruk for deg som kan avse en dag i måneden og deg som kan avse hver mandag.  Som vi har skrevet tidligere, kreves det ikke at du er supergolfer. Godt humør og interesse for andre mennesker er de viktigste egenskapene for våre golfhjelpere.
Snakk med en golfhjelper eller ring Dag Ivar (458 59 058) eller Per-Anders (488 65 884) for å få mer informasjon eller gjøre avtaler.