GoldenChild veldedighets turnering 24 mai!

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 14. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golden Child Open 2021 Veldedighetsturnering?

Ronny Hermansen etablerte GoldenChild i 2018 da nevøen hans døde av kreft bare 12 år gammel, og driver dette arbeidet av ren veldedighet.

Prosjektet GoldenChild Charity, hvor "Onkel Ronny" samler kjendiser og næringsliv i kampen mot kreft hos barn gjennom golfturneringen GoldenChild Invitational. Gjennom golfen samler han og foreningen inn midler som gis til forskning på kreft hos barn, til utstyr og golfkurs til barn som sliter med senskader etter kreftbehandling og utstyr til Radiumhospitalets opptreningsteam for barn og unge.

Vi har i år blitt invitert til å være en del av dette - og er kjempestolte av å kunne invitere dere til GoldenChild Open Bjaavann 2021. .Dette er i tillegg en kvalifiseringsturnering -  Beste kvinnelige og beste mannlige spiller blir invitert som deltager på hovedeventet GoldenChild Invitational på Miklagard den 19. august 2021. De blir Ronnys gjester og får spille med kjendisene, konkurrere om heftige premier og ikke minst være med på gallamiddagen på kvelden.

Vi er stolte av å være en av landets aller første GoldenChild Ambassadors Club. Meld dere på i dag og hjelp til i et veldig viktig arbeid.
Målet her er å samle inn mest mulig til denne viktige saken. 300,- for å være med på denne turneringen, av dette går noe til premeiering og resten til saken.

I tillegg har vi en Closest to the pin konkuranse, på hull 8. Det koster 100,- for å kjøpe en ball. Betales med Vipps på utslagsstedet hull 8 hvor en person vil stå og ha konkurranse gjennom turneringen.

Slagturnering med Hcp over 18 hull. Det spille maksimum score hullets par +5.
Det er delt inn i flere klasser.

Klasse A hcp mellom +8 og 10,4 spiller Herrer fra 61 og damer fra 52

Klasse B hcp mellom 7 og 25,4 spiller Herrer fra 56 og damer fra 44

Klasse C hcp mellom 25,5 og 36 spiller Herrer fra 52 og damer fra 44

Klasse D hcp over 36 spiller begge fra 44

PÅMELDING KAN GJØRES VED Å TRYKKE HER

Husk at medlemmer av Bjaavann Golfklubb må hukke av for OoM klassen.

Introduksjonsvideo: https://vimeo.com/547266063