Finale i årets bedriftsgolf

Av: Martin Stallemo  |  Publisert: 18. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 16 september ble sluttspillsfinalene spilt på Bjaavann Golfklubb

Lørdag ble finalen i årets bedriftsgolf spillt på Bjaavann. Kampen om 1 plassen gikk mellom Fiskaa Tigers og Bjaavann Golfklubb. Her gikk hjemmefavoritten Bjaavann Golfklubb av med seieren 3 & 2. I finalen spilte Johan Winge & Kenneth Mayer for Bjaavann. Laget har bestått av spillere i styret og ansatte i klubben. Hele 34 lag har stilt opp i årets serie, med 7 innledene runder, 1 sluttspillsrunde og finaledagen. Dagen ble avsluttet med kake, premieutdeling og trekkepremier.

Vi takker bedriftsidretten ved Irene Fiskaa Saanum og Geir Rykhus, samt spillerkomiteen ved Tore Løvland, Terje Nilsen og Magne Østhus for gjennomføringen av årets serie.