Det bygges ny treningsgreen ved startbua

Av: Glenn Ugland  |  Publisert: 8. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er sikkert mange som lurer på hva slags arbeid som gjøres ved hull 1.

Vi har startet arbeidet på ny green ved utslag til hull 1. Planen er at denne skal være sådd innen utgangen av august, men dette styres delvis av levering av vekstmasse.

Denne nye greenen skal fungere som puttinggreen, mens dagens/den gamle gjøres om til en chippegreen med større område kotklipt gress rundt. Vi ser også på muligheten for en bunker ved den gamle greenen.

Planene om nærspillsområde og green ved rangen er ikke skrinlagt, men vi velger å bygge en ekstra green ved klubbhus nå slik at vi har større treningsareal klart allerde neste sesong.

Vi kommer tilbake med mer bilder etterhvert som arbeidet sklir fremover.

Banemannskapet