Closest to Pin, og åpningsfest på treningssenteret!

Av: Vidar Borgen  |  Publisert: 21. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I dag har vi hatt en flott åpningsfest på treningssenteret vårt, med masse besøkende! Det er liten tvil om at klubben ikke bare har fått et nytt sted å trene golf, men også et samlingssted for både medlemmer og gjester! I Closest to Pin konkurransen ble det det svært jevnt i toppen, med kun en drøy meter som skilte 1 og 4 plassen!

Før vi begynner med høytidlighetene fra dagens konkurranse, vil jeg på vegne av klubben benytte anledningen til å takke alle som har bidratt med å få anlegget på plass. Undertegnede pleier alltid å si "ingen nevnt, ingen glemt" når bidragsytere skal takkes, men i dette tilfellet gjør jeg to hederlige unntak:

Øyvind Larsen og Espen Olsen, helt rå innsats fra dag 1, og uhorvelig mange dugnadstimer lagt ned. Tidlige morgener, sene kvelder, telefoner til leverandører, planlegging, prosjektering, møter, mailer, snekring, montering og testing. Det har vært heftig, men vi kom i mål til slutt! Rett og slett utrolig bra jobbet!

Og så over til premieutdelingen! For anledningen ble det altså arrangert Closest to Pin konkurranse, og det ble stor spenning og jevnt i toppen!

Resultater:

1. Claire Jebsen - 2,3 meter
Claire leverte i stil og er fortjent vinner av konkurransen! Claire, du kan ta kontakt med Glenn, så får du 2 gratistimer på simulatoren vår! Gratulerer så mye!

2. Vidar Borgen - 2,8 meter
Tilbakeviser selvsagt alle påstander om sniktrening på simulatoren i testperioden før åpning, men sier allikevel fra seg premien til 4 plassen!

3. Anne-Marie Schumann - 3,2 meter
Anne-Marie sørger for at damene stikker av med 2 av 3 pallplasser! 1 gratistime til deg Anne-Marie, gratulerer!

4. Kjell Mortensen - 3,4 meter!
Solid fra Kjell som satt standarden helt fra starten! Du tar kontakt med Glenn og så får du 1 gratistime! Gratulerer!

Takk til alle som var med i dag. Herlig å se så mange på plass, og det er utrolig gøy med så mange positive tilbakemeldinger! Helt til slutt kan vi meddele at vi allerede har solgt ca 50 faste timer i uka, kun dager etter vi åpnet for booking, så det er liten tvil om at interessen er stor!

Bookingen er åpen, kaffemaskinen er varm, og puttinggreenen er på plass i all sin prakt! Vi sees utover høsten og vinteren!