Clarion Hotel Ernst

Av: Martin Stallemo  |  Publisert: 30. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Clarion Hotel Ernst ny sponsor hull 11

Da kan vi ønsker Clarion Hotel Ernst velkommen til oss på Bjaavann Golfklubb som hullsponsor på hull 11.
Hotellet er et kjent landemerke i kvadraturen, og kan utenom overnatting tilby både mat, drikke og fitness & relax avdeling.
Bjaavann Golfklubb og Clarion Hotel Ernst har også inngått sammarbeid, der hotellet selger overnattingpakker med greenfee spill.
Det er også en flott plass for kurs og konferanser, og hotelets julebord er viden kjent for byens befolkning.
Sjekk ut hotellets hjemmeside: Clarion Hotel Ernst
Husk også at som medlem av Bjaavann Golfklubb har vi reduserte priser hos Choice gjennom Golfforbundet: Strawberry